2012-02-23

Super-Sam





Sahar ser min hjalte ut. Ja, kanske hon inte arbetar med denna stilrena look alltid (tyvarr, maste medges) men med fluffhar a la Cruella DeVille eller ej sa ar hon min hjalte. Super-sam. 


For den har kamraten kan man lita pa i alla vader. I allt fran vaderlekar da man lyckas med konstycket att bli inlagd pa sjukhus i tropiska lander, till langa indiska tagresor tillsynes utan slut, till nar man an behover nagon att luta sig mot eller bara fa irritera sonder tills hon nastan exploderar hemma i ett regningt Malmo. Och sadana vaxer da inte pa trad. 


Aven om jag forsoker bossa runt henne med min stora visdom jag uppnatt, tack vare de 14 manaderna som skiljer oss i alder, ar det mest hon som tar hand om mig nar jag lyckas attrahera en massa trubbel. Lite som en extramamma. Och varldens basta van.  


Japp, en himla fin kamrat. Och det ska hon ha all heder for i varlden. 


Men skvallra nu inte till henne om att jag sitter har och talar sa fint om min kortvuxna lilla frande... Vill ju inte riskera att hon gar och blir mallig, eller sa... Schhh. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar