2011-06-03

Om du älskar mig kommer jag lämna dig, och om du lämnar mig kommer jag älska dig. Jag kommer göra dig besviken.

Jag ar kar. I New York City. Forra besoket insag jag inte mirakelstadens potential, men efter att ha vandrat avenyerna upp och ner och kant pulsen pa Times Square, den avslappnade installningen i Soho och slitit bankkortet som saldrig forr har jag fallit, totalt och fullstandigt hansynslost.

Och nu aker jag. Jag skulle kunna bara upp en I love NYC troja i uppriktighetens namn. Det skall inte droja tre ar till mitt nasta besok. Aldrig, aldrig mer.

New York City... Adjo. Pa aterseende.

1 kommentar:

  1. Åh, vad fantastiskt att även du upptäckt denna stads slående charm och underbara potential. Bäst för dig att du njöt som aldrig förr av dagarna du fick, för jag har varit avundsjuk på dig för varenda sekund!

    SvaraRadera